Υγεία & Διατροφή

Τί θα φάμε σήμερα, μαμά;

Το αιώνιο καθημερινό ερώτημα της νοικοκυράς που σκέφτεται τι να μαγειρέψει για την οικογένεια και όχι μόνο…
Κάτι που να είναι νόστιμο, όχι χρονοβόρο, εύκολο στην παρασκευή, δημιουργικό και όχι βαρετό ή επαναλαμβανόμενο και ταυτόχρονα υγιεινό.
Συνδυάζονται όλα αυτά θα μου πείτε? και θα σας πω : Θέλει πλάνο!
Με λίγη οργάνωση και καλή διάθεση μπορεί να φτιαχτεί από το Σαββατοκυριακο ένα γραπτό πλάνο φαγητών για κάθε ημέρα της εβδομάδας που θα διανύσουμε ώστε να μην φτάσει Τετάρτη για παράδειγμα, απελπιστούμε και αναρωτηθούμε “τί να μαγειρέψω πάλι σήμερα;”,”δεν έχω τα υλικά”, “Ας φάω κάτι πρόχειρο”, “δεν προλαβαίνω ή είμαι κουρασμένος, ας παραγγείλω” και λοιπές δικαιολογίες.
Τι να κάνουμε λοιπόν; Μπορούμε να ορίσουμε μια ημέρα για τα ψώνια τροφίμων όλης της εβδομάδας και να πάμε με τη λίστα μας να τα αγοράσουμε.
Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι θα έχουμε έτοιμη τη λίστα μας που θα περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων (δημητριακά, κρέας, γαλακτοκομικά, λαχανικά, φρούτα, καλά λιπαρά) ώστε να μην υπάρχουν διατροφικές ελλείψεις. 
1 – 2 φορές την εβδομάδα ψάρι κα θαλασσινά
1 – 2 φορές την εβδομάδα όσπρια
1 – 2 φορές την εβδομάδα άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι)
1 – 2 φορές την εβδομάδα λαδερά λαχανικά
1 – 2 φορές το μήνα κόκκινο κρέας
Δεν ξεχνάμε την ενυδάτωση μας με νεράκι, την καλή διάθεση και χαμόγελο. Ιδεές για συνδιασμούς τροφίμων υπάρχουν άπειροι, λίγο ψάξιμο θέλει στο διαδίκτυο, ακόμη και παρακολουθώντας εκπομπές μαγειρικής ή με την βοήθεια και καθοδήγηση κάποιου ειδικού διατροφής.
Η 16η Οκτωβρίου έχει οριστεί παγκοσμίως ως ημέρα διατροφής. Ας απολάυσουμε το φαγητό, με ποικιλία και με μέτρο.
Με αισιοδοξία και θετικές σκέψεις ,
Ελένη

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.