Tip για Tip

3 λόγοι και τρόποι για να επιστρέψεις στη ρουτίνα σου

Είτε πρόκειται για την επιστροφή στην ρουτίνα μετά την καραντίνα, είτε για την επιστροφή στους ρυθμούς μας έπειτα από τις καλοκαιρινές διακοπές, όπως και να το κάνουμε είναι δύσκολη η δοκιμασία του κάθε Σεπτέμβρη, πόσο μάλλον του φετινού. Θα σου έλεγα ψέματα, βέβαια, αν σου έλεγα πως δε συμβαίνει και σε μένα το ίδιο. Το ανικανοποίητο, συνώνυμο μάλλον, της ανθρώπινης φύσης μας, δεν μας αφήνει να χαρούμε αυτό που επιζητούσαμε τον περσινό χειμώνα. Για να κάνουμε την επάνοδο στους τρελούς μας ρυθμούς πιο ανώδυνη, σου έχω 3 λόγους και τρόπους για να επιστρέψεις ομαλά στην ρουτίνα σου.

  1. Αν έβγαλες τους περασμένους μήνες μέσα σε φόρμες και πιζάμες, αν δεν έβαλες ποτέ τα καινούρια ρούχα που αγόρασες ή αν δεν ψώνισες για μεγάλο χρονικό διάστημα κάτι γιατί πολύ απλά δεν θα είχες που να το φορέσεις, ιδού η ευκαιρία! Ευκαιρία να ψωνίσεις ή να αναδιαμορφώσεις την ντουλάπα σου. Ώρα να έρθουν μπροστά τα αγαπημένα σου κομμάτια, να τα ερωτευθείς από την αρχή και να εμπνευστείς για νέους συνδυασμούς. Και μπορεί να επιστρέφει το ερώτημα „τι να φορέσω αύριο στη δουλειά“ ή να μεγαλώνει ο όγκος των ασιδέρωτων απειλητικά, όμως μην παραβλέπεις το γεγονός ότι επιτέλους θα περιποιηθείς τον εαυτό σου και θα τον δεις όπως του αρμόζει. Σίγουρα δεν είμαι η μόνη που πίεζα τον εαυτό μου να τοποθετήσει έστω και λίγο μακιγιάζ ή που βαρέθηκα να με βλέπω μέσα στο ίδιο σετ loungewear.
  2. Αν οι μήνες της καραντίνας, σε βούτηξαν μέσα σε έναν βούρκο αδράνειας, ήρθε η ώρα να πάρεις το αίμα σου πίσω. Εύκολα μπορώ να μαντέψω, πως αν εργάζεσαι κι έχεις μια συνηθισμένη  κοινωνική  ζωή, λείπεις τουλάχιστον 12 ώρες την ημέρα από το σπίτι σου. Σίγουρα σου φαίνεται βουνό και κουράζεσαι διπλά τώρα, σκέψου όμως ότι γίνεσαι δημιουργικός και παραγωγικός. Το ένα φέρνει το άλλο και ξαφνικά καταλήγεις να ολοκληρώνεις περισσότερα πράγματα μέσα στην μέρα σου απ’ ότι θα έκανες αν έμενες στο σπίτι. Καλό το να αδράττουμε την κάθε ημέρα, ας μην ξεχνάμε ωστόσο κι όσα μας δίδαξε η καραντίνα, το πόση ανάγκη έχουμε, δηλαδή, να ρίχνουμε τους ρυθμούς μας που και που. Ας μάθουμε, λοιπόν, να σεβόμαστε το κάθε λεπτό που ξοδεύουμε σε άχρηστα πράγματα κι ας εκτιμούμε στο εξής διπλά τον χρόνο και την ενέργειά μας. Μπορείς να επιστρέψεις στην γεμάτη και παραγωγική  καθημερινότητά σου, υποσχέσου σου μου όμως, ότι δεν θα φτάσεις στους τρελούς ρυθμούς του παρελθόντος.
  3. Αν το διάστημα που περάσαμε στο σπίτι, σου άφησε μερικά αναμνηστικά…κιλάκια, αρχικά μην τα βάζεις με τον εαυτό σου. Δυστυχώς, αυτό συνέβη στην πλειοψηφία. Ήταν η ευκαιρία, βλέπεις, που έψαχναν ανέκαθεν οι οικογένειες, να βρουν χρόνο για μαγειρική και καλό φαγητό και κάπως έτσι αφεθήκανε κι έγινε το κακό. Ευκαιρία λοιπόν, να ξεκινήσεις να φροντίζεις τον εαυτό σου και σύντομα μάλιστα! Πρόσθεσε ποιοτικό φαγητό και λίγη άσκηση στην καθημερινότητά του και δεν θα αργήσεις να δεις διαφορά. Αν πάλι νιώθεις πως το κακό παραέγινε μη διστάσεις να ζητήσεις τη βοήθεια ειδικού. Η περιπέτεια που περνάμε εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, μας έμαθε σίγουρα το πόσο σημαντικό είναι να προσέχουμε τον εαυτό μας, ας μην το ξεχάσουμε λοιπόν μετά το πέρας της πανδημίας.

Όλα αυτά βέβαια, είναι πολύ δύσκολα εφικτά, εάν δεν έχεις καλή ψυχολογία. Παρηγόρησε τον εαυτό σου, όπως όταν ήσουν παιδί και ξεκινούσαν τα σχολεία και πες του πως είναι μέχρι να μπεις σε σειρά. Αν έχεις τη δυνατότητα, μοίρασε τις υποχρεώσεις σου σε διάφορες ημέρες και μην επιχειρήσεις απότομα την επιστροφή στην παλιά καθημερινότητα. Προγραμμάτισε αρκετά διαλείμματα και δώσε στον εαυτό σου χρόνο για ξεκούραση, ώστε να χαλαρώνεις και να αφουγκράζεσαι την νέα πραγματικότητα. Τέλος, μην ξεχνάς ότι αν ήσουν ακόμη σε καραντίνα, το πιο πιθανό είναι ότι πάλι θα γκρίνιαζες, οπότε ζύγισε τις επιλογές σου, σκάσε ένα χαμόγελο στον εαυτό σου κι ευχήσου του καλή, δυναμική και δημιουργική αρχή.

 

Με επιμονή, ελπίδα κι αγάπη

Χρύσα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.