Υγεία & Διατροφή

Μύρτιλλα τα αγαπημένα

Μύρτιλλα ή αλλιώς blueberries ή μιμι όπως τα λέει η Νεφέλη είναι το σημερινό μας θέμα. Μπορείς να τα βρεις στα περισσότερα σούπερ μάρκετ και να τα έχεις καθημερινά στο ψυγείο σου. Μπορείς να τα προσθέσεις στα δημητριακά σου, στις βάφλες, στα pancakes, στα κέικ, στα smoothies ή απλά να τα φας σκέτα. Υπάρχουν άπειρες συνταγές στο διαδίκτυο που θα λατρέψεις και εσύ και οι αγαπημένοι σου. Ειδικά τα παιδιά είναι μεγάλοι φαν!
Μια χούφτα περιέχει λίγες θερμίδες αλλά πολλά οφέλη. -βοηθούν στην μη καταστροφή του DNA -έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες -προστατεύουν από τη γήρανση -ανήκουν στα πιο αντιοξειδωτικά φρούτα -βοηθούν στη διατήρηση της λειτουργίας του εγκεφάλου και στη βελτίωση της μνήμης και άλλα πολλά!
Αγαπημένο μου επιδόρπιο:

τορτίγια ολικής, φυστικοβούτυρο, μέλι και μύρτιλλα φυσικά!🫐🫐🫐

Καλή απόλαυση

και μην ξεχάσεις να μας στείλεις τη δική σου δημιουργία με μύρτιλλα!

Βαθιά αισιόδοξη,

Έλενα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.